Wednesday, October 29, 2008

Bunny Started This

This is My Quiz to see how well you know me. Good Luck!

14 comments:

Jeannie said...

I started off well, but then fizzed out at the end. Still, 60% is not bad.

I was surprised about your favorite food. We had a long discussion about the answer I chose once. You got me!

Some Kinda Wonderful said...

I missed the fav food, too, Jeannie. I was sure it was the answer I chose. I almost gave the correct answer for the schools but chose wrong at the last. Oops!

50%. We need to talk more.

pamwax said...

Actually Jeannie your pick is a very close second. You know me better then I know you. I must talk too much

pamwax said...

SKW now it is your turn.

Some Kinda Wonderful said...

I already did one. http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0810291450136433&a=1&

tricia said she couldn't get it to open up tho. So maybe it isn't showing up. I don't know.

Jeannie said...

I remembered the job one too after I choose the answer. I was like, "Oh yeah, Pam talks about that. Duh!"

Some Kinda Wonderful said...

Yeah, she tricked me with the job one too. Her quiz was really good, wasn't it?

Jeannie said...

You gals are so much fun!

Arsenette said...

Yay 60% best today so far! LOL Pam did do a curve ball on that College one! And I swear Steak was number one then after I got it wrong going.. you know.. Pizza.. LOL

chaki said...

Didn't do as well as I did on Elsie's. Yes, I agree with the girls. Yours was tricky, about food and occupation. Glad I never had you as a school teacher!!

Jeannie said...

At least we all can agree that we all need to talk more.

pamwax said...

I thought it was easy. I got all the answers right. You really thought it was tricky.

Jeannie said...

No fair, Pam. Who gave you all the answers!?? :D

Anna said...

I stink. I only got 40 percent. At least I tried. It's hard to get to know people through email and blogs.

--Anna
Diary of an Eccentric